Mai târziu, Horsford a avut ideea de a pune cele două ingrediente împreună într-un singur recipient. Apa le activează, așa că le-a amestecat cu amidon de porumb, pentru a absorbi orice exces de umiditate și a preveni reacția prematură. Acum, în loc să cumpere două ingrediente separate de la farmacie (unde se vindeau substanțele chimice la acea vreme) și să fie nevoiți să le măsoare cu precizie pe fiecare, potențialii brutari puteau lua un recipient de pe raftul magazinului alimentar.
În anii 1880, compania lui Horsford a început să comercializeze sub numele de „Rumford”, denumire dată după contele Rumford, care a fost binefăcătorul lui Horsford în timp ce era profesor la Harvard, praful de copt se vinde și astăzi în aceeași formulă.
Rumford nu a fost multă vreme singur în industria prafului de copt. Compania Royal Baking Powder a valorificat rapid tradiționala cremă de tartru care fusese folosită ad hoc de către gospodine, în timp ce companiile Calumet și Clabber Girl și-au propus să fie mai moderne prin utilizarea fosfatului acid de sodiu și aluminiu, care era mai ieftin și mult mai puternic decât alți acizi. Sute de producători mai mici au apărut în toată țara, iar până la sfârșitul secolului al XIX-lea industria prafului de copt valora milioane de dolari.
A existat totuși o problemă a consumatorilor, deoarece coacerea nu s-a adaptat imediat la această nouă revoluție. Majoritatea rețetelor pe care le aveau femeile și cărțile de bucate existente la acea vreme au fost construite în jurul vechiului mod de a combina un acid cu o sare, așadar companiile de praf de copt au lucrat pentru a schimba acest lucru prin lansarea propriilor cărți de bucate, care au servit atât ca manuale de marketing, cât și ca manuale de instrucțiuni pentru produsele lor.